Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το κλειδί για την επιτυχία της τουριστικής βιομηχανίας
Σήμερα η τεχνολογία δίνει πολλές δυνατότητες μέσω των αυτοματοποιημένων εφαρμογών για την εξυπηρέτηση των πελατών. Τα sites, το email, τα chatbots και η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) μπορούν να καλύψουν βασικές ανάγκες. Όμως οι πιθανοί ταξιδιώτες / τουρίστες προτιμούν, πλέον, να επικοινωνούν με την τουριστική επιχείρηση μέσω chatbot αντί με κάποιον εκπρόσωπο, με στόχο τη μείωση της αναμονής στην εξυπηρέτηση.
Απλές τυπικές διαδικασίες, όπως η εύρεση δωματίου, η επιλογή εστιατορίου ανάλογα τις προτιμήσεις του ταξιδιώτη, ο τρόπος μετακίνησης από και προς στον προορισμό των διακοπών τους αλλά και εξορμήσεις σε κοντινά μέρη της περιοχής τους, μπορούν να γίνουν εύκολα με μια ερώτηση στο chatbot, δηλαδή αυτό που χρειάζονται είναι ένα τουριστικό ρομπότ που θα βοηθάει στην καλύτερη εναλλακτική και οικονομικά εφικτή επιλογή γι’ αυτούς, για να βελτιωθεί η ταξιδιωτική τους εμπειρία.