Οφέλη των Chatbots στα ταξίδια
Α. Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών:
Τα Chatbots έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών. Είτε πρόκειται για επικοινωνία επειγόντων πληροφοριών είτε για παροχή λύσεων σε άμεσα προβλήματα, τα chatbots μπορούν να τα χειριστούν όλα. Οι πελάτες σας θα αισθάνονται πάντα το σύστημα υποστήριξής σας δίπλα τους, ανεξάρτητα από τη ζώνη ώρας τους. Όταν είστε εκεί για τους πελάτες σας για κάθε ανάγκη που έχετε, θα είστε σε θέση να παρέχετε ένα βελτιωμένο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.
Β. Βελτιωμένη αφοσίωση:
Ένα chatbot είναι ένα σημείο επαφής για τους πελάτες που εξασφαλίζει τη μέγιστη αφοσίωση. Είναι ακόμη πιο ελκυστικό από τους ανθρώπινους βοηθούς, επειδή δεν υπάρχουν χρονικά όρια. Τα ταξιδιωτικά ρομπότ είναι σε θέση να λύσουν ερωτήματα, να δώσουν συστάσεις, να ξεκινήσουν συναλλαγές ή απλά να έχουν απλές αλληλεπιδράσεις.
Γ. Εξοικονομεί χρόνο:
Το Chatbot μπορεί να χειριστεί ερωτήματα ρουτίνας και να εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό θα τους επιτρέψει να χειριστούν πιο περίπλοκα προβλήματα πελατών και να επικεντρωθούν σε άλλες πολύπλοκες διαχειριστικές δραστηριότητες. Εάν το bot είναι ικανό να χειριστεί τα προβλήματα των πελατών, τότε αυτό μπορεί να μειώσει τον φόρτο εργασίας των υπαλλήλων.
Δ. Πρόσβαση σε δεδομένα:
Τα Chatbots καταγράφουν κάθε επικοινωνία τους με τους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να συλλέξουν δεδομένα που παρέχουν πληροφορίες για την εμπειρία των πελατών, το ιστορικό αγορών, τα προβλήματα κ.λπ. Αυτό θα βοηθήσει τις εταιρείες να αποκτήσουν μια άποψη 360 μοιρών των πελατών τους. Από την προοπτική του πελάτη, θα έχουν πάντα πρόσβαση στο ιστορικό συνομιλιών, ώστε να μπορούν να παραπέμπουν τα ερωτήματά τους ανά πάσα στιγμή.