Τεχνητή νοημοσύνη και τουριστική βιομηχανία
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι έτοιμη να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη και την ανανέωση της τουριστικής βιομηχανίας. Η τεχνητή νοημοσύνη υπήρξε εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά βλέπουμε ότι φτάνει τώρα σε μια άλλη διάσταση. Με την ικανότητά της να συγκεντρώνει όλους τους τομείς δραστηριότητας, είναι αναμφισβήτητο ότι αποτελεί μεγάλο ενδιαφέρον για τον τουρισμό. Με τα δεδομένα που διατίθενται στους επαγγελματίες, υπάρχουν σήμερα, chatbot σε πραγματικό χρόνο. Στόχος είναι να απλουστευθεί το έργο των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου ώστε να μπορέσουν να επιστρέψουν στην κύρια δραστηριότητά τους με ισχυρά εργαλεία και τεχνολογίες και να κάνουν σημαντική διαφορά από πλευράς κέρδους και ικανοποίησης των πελατών. Τα Chatbots είναι το ιδανικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα για τον τουρισμό, διότι δίνει μια γρήγορη και συνεπή απάντηση στους πελάτες της, 24 ώρες/7 ημέρες αλλά και χάρη στην ικανότητά της να αποθηκεύει πληροφορίες για τους πελάτες. Στους τουρίστες παρέχονται συνομιλίες ποιότητας για τη διευκόλυνση των διακοπών τους, τα chatbots γίνονται πλήρεις μέσα επικοινωνίας. Ο ταξιδιώτης δεν πρέπει να αναγκαστεί να επαναδιατυπώσει την ερώτησή του πολλές φορές για να πάρει τη σωστή απάντηση, εξ ου και η ανάγκη για σωστά εκπαιδευμένη τεχνητή νοημοσύνη (AI), έτσι ώστε το chatbot να καταλάβει μια ερώτηση που δεν θα ήταν στα μοντέλα που του παρασχέθηκαν.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, που ανακινεί τους κώδικες και τον τρόπο εργασίας. Με μια τέτοια συσκευή, οι τουρίστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στις σωστές πληροφορίες όσο το δυνατόν απλούστερα και ανά πάσα στιγμή.
Πόσο μακριά μπορεί να ωθήσει η τεχνητή νοημοσύνη την τουριστική βιομηχανία;
Δεν πρέπει να αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Τα ρομπότ χρησιμοποιούνται για ορισμένα καθήκοντα, αλλά όχι ως αντικαταστάτης του ανθρώπου. Αναφερόμενοι στην τεχνητή νοημοσύνη, αν προσπαθεί συχνά να συγκριθεί με την ανθρώπινη νοημοσύνη, είναι σημαντικό να παρατηρήσουμε ότι ο σκοπός των γνωστικών συστημάτων δεν είναι να αντικαταστήσουν τα ανθρώπινα όντα. Εξυπηρετούν τις ανάγκες και τη φαντασία των τουριστικών επαγγελματιών οι οποίοι, χάρη στις γνώσεις τους, επωφελούνται από αυτές με τη βοήθεια συνεργατών. Ο τουρισμός, όπως και όλοι οι βιομηχανικοί κλάδοι, ψηφιοποιείται και δίνει μια δυνατότητα δεδομένων όπου μπορεί κανείς να εφαρμόσει μηχανική μάθηση. Έτσι, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), είναι μια επανάσταση που εξελίσσεται, στο βαθμό που οδηγεί σε νέους τρόπους σκέψης σχετικά με την προσφορά του προμηθευτή.